نوشته های گروه a-n-r
نوشته های گروه a-n-r

در این وبلاگ نوشته های انجمن نویسندگان رهیار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


مستانه

 مست عشق هستم...می دوم...میدوم در دشتی بی کران،قطره های باران بر روی صورتم می چکد و باد...آه باد...سیلی های باد یر روی گونه هایم می نشیند آه...دشت تمام ناشدنی و من در جست و جو...من مست عشق در جست و جو...من دنبال عشق می دوم با این که می دانم دویدن بیهوده است...سیلی های باد هر لحظه تیز تر...قطره های باران هر لحظه بیشتر...تا جایی که از پای در می آیم...پیکر بی جانم من روی سطح دشت...جان می دهم...پرستو های عمرم را در آسمان بی کران عشق به پرواز در میآورم...آه...چه شیرین است.

 

                                                                                                    <با کمی تغییرات سانسورگرا>



نظرات شما عزیزان:

پایگاه سایبری کلاله
ساعت21:20---4 خرداد 1392
به دلیل عاشقانه بودن نمی توانم تبادل داشته باشم

یاعلی
پاسخ:ببخشید عشق چه مشکلی داره؟ اگه همین عشق نبود نه من اینجا بودم نه شما! مگه بین امام ها و همسراشون عشق نبوده؟ مگه بین پدر مادر شما عشق نبوده ؟ خود شما اگه تا حالا عاشق نشدی یه روز عاشق می شی می فهمی چی میگم. ناراحتی من از قضیه ی تبادل لینک نیست. از این فهم و دیدگاه مردم ایران درباره ی عشقه. بعدشم کی گفته موضوع وبلاگ من عاشقانست؟ مطلب افکار پیچیده عاشقانست؟


من همونم که هستم 12 سالمه
ساعت11:51---4 خرداد 1392
ممنون که لینکم کردی...



راستی یه پیشنهاد بدم؟



بی زحمت اون قطرات اب رو از وبلاگت بردار



منم یه مدت گذاشتم اما دردسر سازه



خیلی وبلاگت خوووفه
پاسخ:چه دردسری؟


مدیر وبلاگ ششمیا
ساعت12:39---1 خرداد 1392
سلام وبلاگت خیلی خوبه من همون رییس وبلاک اموزش ریاضی ام و بهت سرزدم
پاسخ:وبلاگ شما لینک گردید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید


 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوشته های گروه a-n-r و آدرس a-n-r.LoXBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این نیز بگذر
افسونگر عشق
هر چی تو بخوای
بازی . جک . ترول خنده دار . داستان و...
مطالب روز
تبادل لینک هوشمند
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

دوست قدیمی من
سوگند
زندگی یعنی...
مستانه
کوچه های زندگی
افکار پیچیده
خاطره ی پوچ
به زودی...

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 2076
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


  دریافت کد حمایت از کودکان سرطانی